donderdag 15 augustus 2013

Quote of the day



Talk-action = nothing. 
Ik val met de deur in huis zoals ze dat wel eens zeggen.
Alles wat er op deze blog komt te staan heeft ergens wel een band met de blog. Dat doe ik echt niet bewust en ik weet zeker dat er in de toekomst zeker ook wel verandering in komt maar voor nu valt het wel erg op dat ik alles onbewust heel erg koppel. Deze quote is natuurlijk gewoon woorden zonder actie is niks. Ik wil er heel graag komen met mijn blog. Veel bezoekers, veel vaste lezeressen en lekker veel reactie's die ik dan kan terug lezen. Nou ben ik zeker blij met mijn lieve lezeressen hoor! Ik ben ongelofelijk dankbaar voor jullie! :) Maarja als ik zoveel bezoekers wil en meer lezeressen wil moet ik wel wat doen. Soms plaats ik niks en vergeet ik een artikel of duurt het langer dan ik dacht. Ik denk aan veel van jullie en ik baal dan wel het meest daardoor. Even mijn excuus daarvoor.. Ik ga mijn best doen om meer te doen en meer te posten. Zo heb ik echt mijn eigen dingen zoals elke zaterdag een ''be creative'' en elke dag een ''quote of the day'' samen met een artikel dat elke dag online hoort te komen. Nou zei ik het al, dat lukt niet altijd maar ik doe mijn best er wel voor. Ik geniet ervan en ik denk ook dat ik het best aardig doe. Met de tijd zal het vast wel beter worden maar het gaat, als je het mij vraagt, steeds beter! Allemaal gepraat en het punt is juist dat ik ga bewijzen dat ik het wel ga doen. Dus meteen een quote en een belofte in een! :) Natuurlijk komt er meer bij kijken dan alleen een post plaatsen op z'n tijd. Goede foto's, goede uitleg over de producten en over van alles op de hoogte blijven zodat ik jullie ook op de hoogte kan houden. Ik ga ook mijn best doen voor dat alles en ik hoop dat jullie het ook gaan merken.

Nou weer een blogpost dus. Ik breng er al verbetering in. :)

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: