zondag 11 augustus 2013

Be Creative!

Ik ben gisteren helemaal vergeten om een 'be creative' online te zetten vandaar dat ik er vandaag even eentje online zet. Ik ben de laatste tijd lekker positief ingesteld vandaar dit leuke idee waar ik opkwam!


Dit is een beetje het idee maar dan met een jampot ofzo. In deze be creative ga ik uitleggen hoe je een potje maakt met quotes zodat je jezelf op kan vrolijken als het nodig is!:)

Wat heb je nodig?
  • Een doorzichtige pot waarvan je het papiertje hebt laten afweken.
  • Papier, de kleur kan je doen naar eigen voorkeur maar het liefst in klein voormaat
  • Lint
  • Pen
  • lijm
Oke, wat je het beste kan doen is eerst het potje versieren zodat je daarna meteen aan de slag kan en hem neer kan zetten, dan hoeft deze niet meer te drogen voordat je hem neer kan zetten.
Wat ga je doen? hierin ben je erg vrij in keuze wat betreft de lay-out etc. Je kan een strook papier versieren zoals je hierboven een beetje ziet en die vervolgens opplakken maar je kan ook alleen een heel klein kaartje maken en daar iets kleins op neerzetten. Vervolgen doe je het lintje om de hals van het potje heen en maak je er een strikje van. Gewoon voor je leuk :P
Dan heb je allemaal kleine papiertjes, op die papiertjes zet je allemaal een quote. Iets wat je mooi vind of inspireert. Of juist een datum waarvan alleen jij de betekenis weet zodat als je hem weer terug leest je alleen maar een glimlach op je gezicht kan krijgen. vervolgens vouw je die allemaal een keer dubbel je doe je ze in het potje. Elke keer als je verdrietig bent of het gevoel nodig hebt dat je een soort support nodig hebt pak je een papiertje eruit. Natuurlijk is het leuk als je voor elk papiertje dat je eruit haalt er een nieuwe in doet. Dan raken ze nooit op. 
Dit was het dan alweer. Heel simpel maar superleuk. En het is nog een klein extra iets voor op je bureau.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Heb je dit idee nou uitgevoerd? laat het me weten via twitter of facebook en laat een foto zien! Lijkt me ontzettend leuk om terug te zien!

Talk to you guys soon! Much love!

2 opmerkingen:

My Linh zei

Awww dit lijkt mij super cute! Heel leuk idee :D

Beyoutifullblog zei

Ik ben blij dat je het leuk vind! :) Als je van plan bent het te maken mag je gerust een foto achterlaten. Lijkt me leuk om terug te zien Lihn!

Kus, Mervet