zaterdag 24 augustus 2013

Be Creative!

Het is zaterdag dus ik heb een Be Creative voor jullie!
Er is al even iets op de markt verschenen om je nagellak mee te verwijderen. Een nailpolishremoverpot bedoel ik. Zo'n potje waar je je vinger in steekt, even ronddraait en waar je nagel superschoon uitkomt. Nou kun je ze allemaal kopen maar zelfs de goedkoopste heeft soms een behoorlijk prijskaartje eraan hangen. Ik bedacht, waarom niet zelf maken?
Wat heb je nodig?
- nagellakremover (zonder aceton zou het beste zijn.)
- 2 sponzen
- schaar
-een glazenpot met deksel.
We beginnen met het schuur-gedeelte van de spons af te knippen. (Meestal kan je na een kleine knip het er zo vanaf trekken. Op die manier verlies je zo min mogelijk spons)
Als je dat hebt gedaan, en je zeker weet dat je glazen pot schoon is, prop je de sponzen in het potje. Je kan een pen in het midden steken zodat je weet of je vinger wel ruimte heeft om straks erin rond te draaien.
Als je daarmee klaar bent giet je hem vol met nagellakremover. Zorg ervoor dat je de spons helemaal vol giet. Het moet er eem beetje in verdrinken zeg maar.
Ik heb hieronder nog een plaatje met alle stappen voor als het niet duidelijk is.
Ik keek even rond op youtube en zag dat Mascha van Beautygloss hier een filmpje over had gemaakt. Het is zeker niet de bedoeling om dit van haar te stelen en het is echt toeval. Ik kwam hier achter na het schrijven van dit artikel. Ze volgt iets andere stappen dan ik doe dus misschien doe je dat liever. Ik hoop dat dit verwarring voorkomt.
Hoe verwijder jij je nagellak?

Talk to you guys soon! Much love!

3 opmerkingen:

Geanne zei

Wat slim zeg, een goede tip!

Beyoutifullblog zei

Dankjewel @geanne ik hoop dat je er wat aan hebt! :)

Kuss,

Mervet

Beyoutifullblog zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.