donderdag 15 augustus 2013

DJ Divalro!

Even een nieuwtje tussendoor. Ik wil binnenkort beginnen met filmpjes opnemen maar daar hoort natuurlijk een intro bij. Toen heb ik een vriend van mij lastig gevallen en heeft hij een ongelofelijk goede intro voor mij gemaakt. Hij is DJ en een supergoede DJ ook! Hij heet DjDivalro en je kan hem boeken maar daar weet ik weinig over dus je kan het beste zelf even contact met hem opnemen door even te mailen naar: dennishappy@live.nl  Heb je nou geen feestje en wil je alleen een intromuziekje net als ik, dat kan natuurlijk. Mail hem gewoon even, je kan altijd met hem overleggen hoe en wat. Neem even een kijkje door te klikken op zijn naam in dit artikel, dan kan je zijn muziek beluisteren en weet je wat hij allemaal kan.

That's it!

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: