donderdag 15 augustus 2013

Olaz compleet plus

Nu alle aanbiedingen zijn heb je vaak van die bakken met dingen die supergoedkoop zijn. Meestal gaan die dingen uit het assortiment maarja dat bedenk ik me nooit als ik iets koop. Laatst kocht ik dus Olaz compleet plus in de tint medium.



Wat is dit nou precies? Dit is de voorganger van de BB crème die we nu allemaal kennen. Dit kwam een paar jaar geleden uit en het is precies hetzelfde. Een voedende creme met 'touch of foundation' zoals het zo leuk op de verpakking en de huls staat. Er zit trouwens Maxfactor foundation doorheen.  Hij is heel licht, en voed de huid ook echt. Heel raar maar ik kan vaak niet tegen foundation want dat trekt helemaal door m'n huid en dan krijg ik rode ogen. Echt superraar maarja ik kan er niks aan doen. Daarom ben ik hier heel erg blij mee want hier gebeurd het niet. Hij dekt goed maar niet meteen op een foundation manier. Heel natuurlijk zeg maar wat ik weer heel erg mooi vind! Hieronder zie je 3 foto's eerst met alleen een pompje op m'n hand daarna als ik het uitsmeer en dan nog als ik het heb uitgesmeerd. Heel natuurlijk zoals ik al zei.












 Ik weet trouwens niet of ik het heb met concealer maar ik heb net, op aanraden van vele, de concealer van Catrice gekocht dus die ga ik proberen uit hoop dat ik daar wel tegen kan. Even terug op Olaz compleet plus. Er zit SPF15 in dus ook meteen je zonnebescherming. Voor veel mensen is dat niet genoeg maar ik heb lekker veel pigment in mijn huid dus ik word niet rood maar bruin. Ik kan het dus hebben. Hij werkt met een pompje wat ik heel fijn vind en wat lekken vaak doet voorkomen dus hij kan mee in je make-uptas als het nodig is.


Hij smeert heel lekker uit en ruikt ontzettend lekker! Echt een aanrader! Maarja hier hebben jullie dus niks meer aan want hij is uit de schappen gehaald.  Ik was trouwens dan weer wel slim genoeg om nog een tweede te kopen zodat ik nog even vooruit kan. Ik merk wel dat dingen die ik fijn vind altijd uit de schappen worden gehaald op het moment dat ik ze ontdek. Een slechte eigenschap die ik snel moet afleren zie ik.
Nou dit was hem dan. Ow trouwens ik heb hem uit de ''opruimbakken'' bij de Etos vandaan en hij was €4. Lekker betaalbaar dus ook voor zoiets goeds! (sorry voor de rare belichting af  en toe..)

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: