maandag 5 augustus 2013

Eucerin

Alweer even terug had ik een pakketje van Skinpharma gehad en die heb ik al in twee reviews genoemd maar nu denken jullie vast waarom review je alles apart als het toch van hetzelfde pakketje komt. Nou ik vind het zelf fijner en de producten van Vichy waren wat meer dus die wou ik ook echt wel apart doen. Toen uiteindelijk dacht ik, nou ga ik ook niks meer samenvoegen. Vandaar dit laatste ook nog. Laatste maar zeker niet de minste! Ik kreeg in het pakket van Skinpharma een sample van Eucerin.


Dit is een aanvullende hydraterende crème. Eucerin staat erom bekend dat ze geen of bijna geen parfum gebruiken in hun producten waardoor het ook voor de gevoelige huid erg goed te gebruiken is. Nou heeft deze crème ook geen olie in zich zitten wat ik weer erg fijn vind.
Sommige oliën mogen dat wel goed voor je huid zijn maar ik kan er niet zo goed tegen om me zo 'olie-ig' te voelen zeg maar.
Het is een witte crème en trekt, bij mij, snel in de huid wat erg fijn is natuurlijk. Je merkt ook echt dat hij hydrateerd, dus hij doet wat hij belooft.

Ook hiervoor wil ik Skinpharma voor bedanken en natuurlijk Eucerin zelf ook.
Is er iets nog niet duidelijk voor je of wil je het graag aanschaffen kan dat op Skinpharma en voor meer info kan je de site van Eucerin zelf even raadplegen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. Zo niet? Mail me even en ik zal zo snel mogelijk antwoord geven. 

Talk to you guys soon! Much love! 
  

Geen opmerkingen: