dinsdag 6 augustus 2013

Dit is de oorzaak van je slechte nagels+ verzorgingstips



 Zoals ik misschien wel eens heb laten weten heb ik hele slechte nagels en scheuren ze heel diep in. Nou ik kan jullie vertellen dat dat echt huilen is. Het gaat er soms zo hard aan toe dat het soms zelfs bloed. Nou volgens mij kunnen jullie je voorstellen hoeveel pijn dat doet. Nu heb ik mijn nagels een aantal weken even rust gegeven en toen heb ik er een nagelverharder van de Etos op gedaan in sterk. Die deed z'n werk maar na een paar dagen begonnen ze weer te splijten. (Trouwens mijn nagels splijten altijd!) Maar hier snapte ik werkelijk niks van want ik was ze juist aan verzorgen dacht ik. Niet dus... Nagelverharder is slecht voor je nagel en laat ze uitdrogen.
Nou is het niet zo zeer dat die van de Etos slecht is maar zijn ze allemaal slecht voor je nagel. Ze trekken het vocht als het ware uit je nagel waardoor die zo hard word. Op die manier gaat je natuurlijke olie die tussen je nagellagen zit eruit. Voor diegene die het nog niet wisten, je nagel bestaat uit drie lagen en tussen elke laag zit je natuurlijke olielaag. Die verzorgt je nagel en zorgt er dus voor dat je nagel gezond hoort te blijven. Zo stimuleren die ook de groei. Nou is dat dus bij de ander wat beter ontwikkeld dan bij de ander. Dan is er nog iets wat je nagels kan doen uitdrogen waardoor ze dus scheuren of breken. Nagellakremover met aceton. Aceton is heel erg slecht voor je nagel, droogt het dus uit maar je krijgt er ook gele nagels van. Geen gezicht natuurlijk!

Ik zet hier even onder elkaar hoe je je nagels goed kan verzorgen.

  • Eerst schoonmaken met nagellakremover zonder aceton.
  • Een voedende handcrème aanbrengen en wachten tot deze goed is ingetrokken.
  • Als laatste het Trind perfectsysteem aanbrengen.
En nu denken jullie vast, Trind perfectsysteem? Ja, daar horen jullie nog meer over. Ik ga foto's maken en meteen aan de slag. Misschien staat het er vandaag op en anders morgen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad!

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: