maandag 5 augustus 2013

Quote of the day!

De quote van vandaag heeft alles te maken met de lay-out van de site, wat jullie misschien al is opgevallen. Inderdaad, die heb ik veranderd! :) Ik hou niet van lang iets hetzelfde houden, ik hou van afwisseling. Niet bij alles hoor, bij sommige dingen alleen. Nja dit is een van die dingen die ik graag verander dus. Oke, de quote: If it makes you happy, do it. If it doesn't then don't. Met andere woorden, als het je gelukkig maakt, doe het en als het je niet gelukkig maakt doe het dan niet. Ik heb de blog veranderd omdat ik het leuk vind en denk dat het er leuk uit ziet. Het maakt me dus gelukkig en dat is belangrijk. Wat andere vinden is ook belangrijk, het is tenslotte een blog en jullie moeten het leuk vinden om erop te komen. Maar ik moet het ook zeker mooi vinden, het is toch wel mijn blog. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de mening van andere misschien belangrijk kan zijn maar dat het niet belangrijker moet worden dan je eigen. JIJ moet gelukkig zijn en als je per toeval iemand anders dan ook gelukkig maakt is dat alleen maar mooi meegenomen. Verkies nooit iemand boven jezelf!!! Het betekend natuurlijk niet dat je met een egoïst moet worden maar ook niet alles opgeven voor andere. Volgens mij is mijn punt wel duidelijk zo... :P Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje aan het denken heb gezet.

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: