donderdag 5 september 2013

Essence longlasting lipstick- Dare to be nude

Laatst heb je ze misschien al wel zien langskomen bij veel beautyblogs en ook ik dacht laat ik de gok maar eens gaan wagen. Ik was nog best heftig op zoek naar de perfecte nude kleur omdat ik wel graag elke dag iets wil dragen op m'n lippen maar meestal niet wil opvallen. Ik heb al best een aantal nudekleuren gespot maar was nog niet de perfecte tegen gekomen. Essence kwam uit met de longlasting lipsticks lijn en ik moet zeggen dat de huls alleen al een behoorlijke verbetering was. Hij geeft een hele mooie, volwassen, uitstraling in vergelijking met de oude lijn.

Omdat ik dus opzoek was naar een nude kleur koos ik voor de kleur 'Dare to be nude' 05. Hij is heel zacht en omdat ik licht een tintje heb komt het heel erg dicht bij m'n eigen huidskleur in de buurt maar toch zie je een mooi lipstick effect. De perfecte nude dus. :P Hij valt heel zacht op de lippen en heeft een mooie matte finish waar ik zeker naar op zoek was. Shimmer is als je  het mij vraagt niet altijd even mooi daarom is het zo fijn dat deze matt is.


Ik was vergeten een swatch te maken maar als jullie daar graag een foto van willen hebben moet je het even laten weten in de comment. Ik doe het met plezier!
Wat helaas wel een nadeel is, is dat hij niet heel erg lang blijft zitten dus je moet hem echt vaak bijwerken maar dat geeft niet want het is zo gedaan. Verder brokkelt hij niet lelijk af maar maakte hij m'n lippen juist een beetje zacht, heel fijn vond ik dat!

Deze komt zeker bij mijn lijstje met aanraders! 

Je kan deze lipstick krijgen bij de meeste Kruidvat filialen en kost €2,39
Je kan hem in 10 verschillende tinten krijgen dus voor ieder zijn wil.

Talk to you guys soon! Much love! 

Geen opmerkingen: