donderdag 5 september 2013

Personal update!

Hallo allemaal!

Voor degene die me volgen op twitter weten misschien al dat ik net aan m'n opleiding ben begonnen. Heel erg leuk natuurlijk maar ik heb het er wel druk mee gehad. Natuurlijk geen excuus om niks te plaatsen maar zodra ik een standaard weekplanning heb kan ik het schrijven van artikelen ook goed inplannen.
Veel nieuwe dingen komen op je af en om je ritme op te pakken is moeilijker dan je denkt. Ik kende helemaal niemand maar dat viel gelukkig reuze mee! Ik had het me best wel eng voorgesteld maar gek genoeg voelde ik me meteen thuis. De klassen werden verdeeld en toch bleef er geschuif ontstaan. Je merkte meteen dat 'mijn klas' erg leuk was en die andere wat minder. Ik had me ingeschreven voor een sprintopleiding die eerst niet door ging en toen weer wel. Nja geen probleem natuurlijk en boven dat alles is de klas supergezellig! Zo heb ik drie ongelofelijk leuke meiden leren kennen waar ik het heel erg gezellig mee heb. Ik kan het goed met ze vinden en als je het mij vraagt is de klas niet zo zeer verdeeld. Natuurlijk mogen sommige elkaar meer dan andere maar toch gaat iedereen goed met elkaar om wat heel erg leuk is om te zien. Ik weet niet of ik namen mag noemen maar dat laat ik dus achterwegen. Wat eerst dus een grote angst was is nu een droomstart geworden! Ik hoop dat dit een mooi begin is van twee superleuke jaren!

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: