woensdag 7 augustus 2013

Quote of the day

Als eerst, ja ik weet het ik ben laat en ik wil daar even sorry voor zeggen! Er waren een paar dingen die even voor gingen dus dat moest even gebeuren. Ik hoop dat jullie me vergeven!

Dan de quote van vandaag. Ik doe het vandaag anders voor de verandering. Ik heb een Nederlandse quote.
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden. Deze deed me vandaag denken aan m'n , inmiddels, oude school. Ik ben, zoals ik misschien al wel eens heb gezegd, geslaagd. En mijn boeken kwamen vandaag binnen voor mijn nieuwe school. Toen ik een beetje had gezien wat er in de doos lag moest ik ineens aan de mediatheek denken. Door alle boeken natuurlijk. Maar daar hing een poster met deze quote. De dag dat ik de quote zag realiseerde ik me dat niet iedereen om me heen mij moet overtreffen maar dat ik alleen degene moet zijn die beter moet presteren dan eerst. Ik wil niet perce overal de beste in te zijn maar ik wil wel alles uit de kast halen en laten zien wat ik allemaal kan. Vooral als het aankomt op moment van jezelf bewijzen. Ik wil niet snel iets laten schieten, vooral niet een belangrijke kans. Maar ik denk dat ik daar niet de enige in ben. Elke dag ontdekken we allemaal wel iets nieuws aan onszelf maar belangrijk daaraan is, dat je weet hoe je er mee om moet gaan. Hoe je er gebruik van maakt en hoe je het in je voordeel gebruikt en niet in je nadeel.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.

Talk to you guys soon! Much love! 

Geen opmerkingen: