dinsdag 6 augustus 2013

Quote of the day

The quote of the day vandaag is: Ever day is a chance to get better, so don't give up. Volgens mij heeft iedereen wel zo'n dag dat alles verkeerd gaat, niks goed loopt en niemand normaal tegen je kan doen. Bij mij komen ze ook gewoon voor. Nja gewoon...? Dan heb je school, ben je eindelijk klaar na een lange dag, kom je thuis en moet je nog superveel doen. Bij mij skip ik wel eens wat op die dagen en ga ik lekker niks doen. En zelfs met dat 'lekker niks doen' heb ik m'n examen gek genoeg gelukkig gehaald. De vertaling van de quote is: Elke dag is een kans om beter te worden dus geef nooit op. Ik leer elke dag van mijn fouten en ik weet zeker dat ik niet de enige ben maar opgeven is nooit een optie geweest voor mij. Als ik iets wil ga ik daar ook voor de volle 100% voor. Je komt er wel. Kijk, het zal nooit makkelijk zijn om te komen waar je wilt zijn maar daar moet je ook iets voor doen. Je kan niet verwachten dat je droom vanzelf werkelijkheid word en dat die wel komt aanwaaien. 
Je zal vast niet altijd de motivatie hebben om jezelf te pushen maar op die dagen kan je beter iets doen wat je leuk vind. Iets waar je graag energie in steekt en alles om je heen doet vergeten.
Ik hoop dat jullie dit niet zullen vergeten! 

Talk to you guys soon! Much love!
 

Geen opmerkingen: