donderdag 8 augustus 2013

Trind

                                    

Zoals jullie op Twitter wel konden merken was ik helemaal weg van het Trind persbericht dat ik via de mail kreeg over dat er een pakketje deze week binnen zou komen. Nou inderdaad, niks te veel gezegd. Maandagavond kwam hij binnen en ik begon meteen alles te lezen en 's avonds ben ik begonnen met het testen.

En jongens, ik ben verliefd. Er is echt werkelijk geen woord te veel gezegd over het perfect systeem.
Dit is echt het perfecte systeem.



Oke, ik heb nu een paar keer het perfect systeem opgenoemd maar waar bestaat het nou uit?
Dit bestaat uit 4 delen meestal maar er is een deel niet echt nodig en dat is de Cuticle remover.
Wat je hierboven ziet zijn de basis dingen.(Ik zal zo alles onder elkaar zetten met hoe je het moet toepassen en wat het doet, eerst noem ik alles op.) Het roze potje is de eerste stap. Dat is de Cuticle Balsam. Vervolgens zie je het groene potje en dat is de tweede stap. Dit is de Nail Balsam. En dan de laatste stap is het witte potje. Dat is de Nail Repair Matt. 

Ik ga nu alles onder elkaar zetten met wat het doet en hoe je het systeem moet toepassen.:)

  • Eerst maak je je nagels schoon met een nagellakremover, dat is om alle viezigheid te verwijderen. Dit is ook aan te raden als je helemaal geen nagellak op hebt.
  • Dan kan je beginnen met de eerste stap. De cuticle balsam doe je helemaal over je nagelriemen. Helemaal om je nagel heen dus. Dit zorgt ervoor dat je nagelriemen niet opdrogen en meer gevoed raken. Dit doe je op al je nagels en dan laat je het 2 minuten intrekken. Er zal vast wel wat overblijven op je nagel. Dat maakt niet uit, de rest kan je inmasseren.
  • Dan ga je naar de 2e stap. De nail balsam doe je over je hele nagel heen. Dat laat je ook helemaal intrekken in 2 minuten. Dit voed je nagel en geeft je nagel hydratatie. Dit is tegen het breken van je nagels of splijten. Dit hoeft niet netjes, de restjes die over blijven na de 2 minuten kan je ook inmasseren.
  • Dan ga je over op de laatste stap en dat is de nail repair matt. Dit is een versterker en geen verharder. Dit doe je over de hele nagel en laat je opdrogen. Dit is mat dus geeft een mooi natuurlijk effect. Dit hersteld verder de hele nagel.
Dit stappenplan doe je 2 weken lang zonder te onderbreken en dan moeten je nagels geheel verstevigd zijn.
Ik ben maandag dus begonnen en ik zal jullie vertellen over 2 weken hoe het er aan toe is met mijn nagels. 

Een klein voorbeeld van wat Trind tot nu toe heeft gedaan bij mensen.

Als laatst kreeg ik nog een base coat en een brightener.


De base coat is een ridge filler en dat houd in dat hij oneffenheden en dergelijk onzichtbaar maakt en opvult waardoor je nagellak beter kan aanbrengen zodat deze ook langer blijft zitten.

De brightener zorgt ervoor dat je een koele look krijgt en ook zie je de oneffenheden daardoor niet. Als je deze gebruikt met de nail repair krijg je het beste effect.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden, als er vragen zijn stel ze gerust!

Talk to you guys soon! Much love!





Geen opmerkingen: