dinsdag 13 augustus 2013

Quote of the day



Ik was net Dr. Phil aan het kijken. Toevallig omdat het langs kwam, niet omdat ik het vaak volg of iets dergelijks. Maar er kwam een heel erg onderwerp langs. Namelijk een meisje dat zelfmoord had gepleegd omdat ze werd gepest. Natuurlijk, ik weet dat het gebeurd en dat het vaak aan bod komt maar toch schrok ik ervan. De quote is gebaseerd daarop dus. De quote is: we are all in the same game just differend levels. Dealing with the same hell just different devils. Met andere woorden we zitten allemaal in het zelfde schuitje. Niet iedereen laat het zien en de een gaat er beter mee om dan de ander. Ik heb al best vaak gezegt wat pesten en stomme opmerkingen kan doen met iemand dat ik hoop dat ik een van de mensen kan zijn die doordringt bij mensen die dat doen. Je kan iemand een heel slecht gevoel geven omdat jij alleen een opmerking wilt maken. En ik wil tegen iedereen zeggen die een slecht gevoel over zichzelf hebben door een opmerking van een ander, laat je niet gek maken! Je bent perfect, precies zoals jr bent en laat niemand maar dan ook echt niemand je dag of leven verpesten omdat zij een opmerking over je willen maken. Be true to yourself and love yourself 'cus you're beautyfull!

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: