maandag 12 augustus 2013

Quote of the day



De quote of the day gaat weer lekker over mijn blogleventje. Dat is tenslotte de laatste periode heel erg belangrijk voor me geworden en een heel groot deel van me geworden. Vandaar deze quote: If it is important to you, you will find a way. If not, you will find an excuse. Met andere woorden, als je iets wil dan zal je er toch wel een weg voor vinden en als je iets niet wil zal je er wel een excuus voor vinden.
Ik kijk regelmatig op de blogs van andere en een tijdje terug besefte ik pas hoeveel beautyblogs er zijn. Ik begon een beetje te balen en besefte me ineens hoe moeilijk het is om een goed bekeken blog te hebben met al die blogs op het internet. Even daarna gaf het me juist de drive om door te gaan. Ik kreeg complimenten, zelfs uit Belgiƫ! Ik was helemaal in shock en vond het zo gaaf dat ik dacht, nu ga ik ervoor ook. Ik wil hier niet m'n werk van maken of iets dergelijks. Nja in de zin van ik ga niet een studie met visagie of iets dergelijks doen. Ik wil het graag als een hobby houden zodat ik na een lange dag alsnog de energie heb en de zin ergens vandaan te halen om te bloggen. Ik hou van beauty en fashion en alles wat er omheen hangt en daarom zal ik ook, met mijn drukke weken als school weer begint, er alles aan doen om toch het een en ander te kunnen bloggen want het word alleen maar belangrijker voor me. Ik heb het enorm naar m'n zin met dit alles en ik hoop dat jullie net zo genieten van mijn blog als ik zelf.
Ik hoop dat dit jullie ook een beetje hierdoor de drive zullen hebben om door te gaan en alles te geven voor wat jullie leuk vinden.

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: