maandag 12 augustus 2013

Essence Get Big! lashes triple black mascara

Laatst liep ik door de Kruidvat, wat niet echt bijzonder is. Ik kom er elke week wel een keer. Maar goed ik liep er dus doorheen en natuurlijk beland ik automatisch bij de make-up. Toen zag ik me toch een ongelofelijk goede deal. Essence is al niet zo duur en mijn standaard mascara komt daar vandaan. Ik heb namelijk altijd de Get Big! lashes waterproof. (dat is de blauwe van de serie) maar die had ik een week terug al gekocht als back-up want de andere was het aan het begeven. Toen zag ik dit liggen.




'Mijn' mascara met een nieuwe mascara in de Big! lashes lijn. De grap was alleen dat deze twee samen goedkoper waren dan 'mijne' alleen... :P ik kon er wel om lachen en ik weet dat mijn mascara toch wel op komt dus haal ik er alleen maar voordeel uit. Ik heb ze dus meegenomen. Ze kosten samen €2,39 en normaal kost de waterproof alleen €2,59. Je hebt de nieuwe ook in combinatie met de gewone Big! lashes maar die gebruik ik nooit. Ik heb best wel moeilijke wimpers en meestal werkt er nooit een mascara. Ik heb de duurste merken geprobeerd maar dit blijft de beste mascara voor mijn wimpers.
De borsteltjes in de Big! lashes lijn zijn over het algemeen groot en altijd hetzelfde. Alleen deze was anders.


Deze heeft een soort bolling aan beiden onderkanten waardoor in het midden het borsteltje wat meer inzakt zeg maar. Ik heb hem nog niet gebruikt maar ik vind de hele Big! lashes lijn wel fijn dus ik hoop deze ook. Hij beloofd extra zwart te zijn dus ik ben benieuwd. Ik heb hem nog niet alleen in het schap zien liggen dus ik weet niet wat de prijs zal zijn maar ik gok, net als de rest van deze lijn, rond de €2,50 maar dat zullen we zien! Als jullie daar nog een review over willen laat het me weten!

Wat is jou favoriete mascara?

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: