zaterdag 31 augustus 2013

My Top 5 Most Romantic Movies Ever!

Ik ben dol op film kijken en nu school eraan komt zal ik ook vaak weer regelmatig films gaan kijken.
Als ik films wil kijken ben ik vaak opzoek naar een Romantische/meiden film omdat ik dat gewoon echt de leukste films vind om te kijken. En om nou nog even te genieten van je laatste (paar) dagen vrij die je hebt heb ik ze hier onder elkaar gezet. De namen zal ik er per film onder zetten.



Dear John



Titanic



The lucky one



The last song



The vow
Dit zijn alle filmtrailers. Ik heb ze op willekeurige volgorde gedaan dus die zegt verder niks over wat ik van de film vind want ze zijn allemaal geweldig.

Zijn romantische films nou helemaal niks voor jou of heb je ze allemaal al gezien?
Niet getreurd, een hele lijst van chick flicks/ teen movies komt er binnenkort op dus stay tune!

Ik hoop dat jullie het leuke films vinden.

Wat zijn jou aanraders?

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: