zaterdag 31 augustus 2013

Garnier Roll-on


Ik dacht na het ontdekken van de olaz compleet plus dat ik m'n lesje wel had geleerd en het niet meer zou doen maar nee hoor. Vorige week zag ik deze concealer liggen van Garnier voor de helft van de prijs en had al van veel mensen gehoord dat hij heel erg fijn is. Toen ik bij de kassa kwam zei de verkoopster; ''Deze zijn fijn he? Zo ongelofelijk jammer dat ze uit het assortiment gaan!'' Ik dacht meteen, nee niet weer....

Nja op naar het product.

En ja, ik zou bijna helaas zeggen maar ik vond de Roll-on echt geweldig.
Ik kan niet veel concealers gebruiken omdat ik rode ogen krijg dan aangezien het onder m'n ogen doortrekt, heel raar maar ik kan er niks aan doen. En de meeste die ik gebruik dekte niks of waren dan te zwaar voor m'n ogen. Deze waren de enige waarbij dat dus niet gebeurde.
Het product geeft het mooie concealer effect en blijft lekker lang zitten. Echt heel goed.

Er zit cafeïne in verwerkt dat is misschien waardoor het de rode ogen voorkomt bij mij maar dat weet ik niet zeker. Het is dus een roll-on waardoor het makkelijk aanbrengt. Het enige wat je daarna moet doen is iets uitstippelen met je vinger en je bent ready! 

Nou balen dat hij weg gaat. Maar ik heb hem kunnen krijgen voor €8,13 na de korting bij DA. Niet superbudget maar betaalbaar en zeker voor zo'n goed product. Het is inmiddels een van de dingen geworden die ik dagelijks gebruik.

Voor zover ik weet heb je maar 2 verschillende tinten en ik heb medium genomen wat de perfecte concealer kleur voor mij is.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.

Wat is jou favorieten concealer?



Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: