zondag 11 augustus 2013

#TAG: 15 beauty/fashion facts about me!

Hi Beauty's!

Ik heb vandaag een tag voor jullie. De originele tag is 50 facts about me maar dat werd me te veel en tenslotte is dit een beautyblog dus vandaar de kleine aanpassing.
Ik ga maar eens beginnen denk ik.


  1. Ik vind het belangrijk om er goed uit te zien en m'n make-up goed op orde te hebben maar wil nooit een hele make-up look doen. Ik eindig altijd met alleen mascara, eyeliner en wenkbrauwen opgevuld.
  2. Ik heb nog nooit maar dan ook echt nooit een goeie kleur foundation kunnen vinden of kopen of mengen, ik kom altijd te donker uit. Echt altijd...
  3. Ik heb een hele avondroutine die ik na het tandenpoetsen eigenlijk moet doen maar meestal eindig ik na het tanden poetsen met alleen m'n make-up eraf halen met een doekje en that's it..
  4. Ik heb een hele slechte huid en weet nooit wat het beste ervoor werkt, dat is niet bijzonder. Maar nu heb ik de perfecte crème gevonden maar vind ik hem niet lekker ruiken dus gebruik ik hem niet meer :P
  5. Ik gebruik nooit blush. Ik vind het niks en het staat me nooit. Tenslotte heb ik geen eens blush in mijn stash, moet je nagaan..
  6. Ik heb hele slechte nagels, ze breken en splijten altijd (hopen dat dat verleden tijd is nu met Trind, we zullen zien..) waardoor ik geen nagellak kan dragen want dat is er toch binnen een dag vanaf. Toch koop ik het nog vaak genoeg en heb ik nu een stash met meer dan 60 verschillende kleuren. Oeps..? 
  7. Ik heb best een droge huid maar kom nooit met bodylotion aanlopen bij mij, ik haat dat het zo 'vloeiend' is. Soms moet ik het wel gebruiken als ik ga volleyballen en m'n benen net heb geschoren maar als ik bodybutter heb gaat dat zeker voor.
  8.  Ik heb redelijk wat lipproducten en vind het geweldig als ik een afspraak heb of een belangrijke dag maar voor de rest draag ik het nooit.
  9. Ik zeg altijd dat nude kleuren mijn favorieten kleuren zijn voor op mijn lippen maar ik draag eigenlijk altijd bruine tinten.
  10. Ik heb een Primark obsessie terwijl ik er maar een keer ben geweest en dat was in Londen ( Perfect! best day of my life!) 
  11. Ik heb altijd handcrème in m'n tas zitten terwijl ik hem 9 van de 10x nooit gebruik.
  12. Ik heb meer dan 40 tassen waarvan ik er zeker 15 nooit meer draag maar wel heb. Zo heb ik elke keer een periode dat ik superveel tassen insla zonder dat ik ze nodig heb. Ze zijn meestal heel goedkoop en superleuk. Dan kan ik ze niet laten liggen toch?
  13. Ik loop heel vaak de Douglas in om de lekker geur op te snuiven. Meestal koop ik niet eens iets..
  14. Als ik de zomer op voel komen lak ik altijd mijn teennagels rood. Meestal is het na een tijdje alweer weg maar ik lak ze nooit opnieuw.
  15. Ik heb altijd lipbalsem in mijn etui. Meestal zijn het er dan meteen drie aan het eind van de week omdat ik altijd denk dat ik er geen bij me heb..
 Dat waren de 15 facts about me, ik hoop dat jullie mijn variant leuk vonden. Als jullie elke week een tag willen moeten jullie het laten weten bij de comments!

Ik hoop dat jullie mij niet al te raar vinden nadat jullie dit hebben gelezen :P

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: