maandag 29 juli 2013

Quote of the day

Hi beauty's!
Vanaf vandaag wil ik iets nieuws doen, namelijk quote of the day! Voor mij is beauty niet alleen wat je ziet aan de buitenkant maar ook van binnen; innerbeauty. Misschien is dat nog mooier dan we denken en nog belangrijker dan we denken. Elke dag post ik een quote in de vorm van een afbeelding of gewoon geschreven met een toelichting. Soms gewoon omdat het een mooie quote is of omdat het wat betekend voor vandaag. Ze zijn meestal in het Engels maar dat is alleen omdat ik dat mooi vind, meer niet. Ze hebben dus vrijwel allemaal een betekenis voor mij.
Ik begin vandaag met m'n eerste quot:
Dear God...
Vandaag stond ik op, ik was gezond, ik was levend. Bedankt.
Voor mij is dit waar. Ik ben dankbaar, meer dan zelfs. Ik heb alles wat ik me kan wensen en misschien nog wel iets meer. Ik geniet van elke seconde die ik heb maar pas als je het mooie moment mist besef je wat je kwijt bent. Maar dat geeft voor mij niet meer want de tijd heeft me geleerd dankbaar te zijn voor alles. Zowel slecht als goed.
Dit was mijn qoute of the day, wat is jullie quote? Laat hem achter bij de comments! :)
Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: