maandag 29 juli 2013

Vichy!

Een paar dagen terug had ik een bericht geplaatst met dat ik een  pakketje had ontvangen van Skinphama. Nou ben ik verder niet in gegaan op de producten die in het pakketje zaten dus vandaar!
Ik doe de producten per merk en vandaag is Vichy aan de beurt!


Dit is de inhoud die er aan Vichy producten inzat. Ik kreeg dus 5 samples waarvan een tube en een boekje met informatie over de producten. De kleine samples neem ik altijd mee op vakantie omdat het handig is en niet snel open kan gaan in je toilettas. Handig en makkelijk dus. Ik heb die dus ook niet open gemaakt maar ik zal ze alsnog even opnoemen met mijn idee erover.


Als eerst van de Normaderm lijn:
Total Mat anti-shine and anti-humidity fresh hydrating gel.
Zo.. lekkere lange naam maar wat doet deze gel nou? Hij hydrateerd en gaat het zweten en glimmen tegen. Met andere woorden ge-wel-dig voor in de zomer! Zo hoef je geen kilo poeder op te doen elke 10 minuten omdat je het gevoel hebt dat je staat te stralen en dit keer niet op een leuke manier. De Normaderm lijn is voor wat jongere meiden en ik zie niet dat hij perce gekoppeld is aan een type huid.
Ben ik zeker benieuwd naar!

Als tweede van de AqualiaThermal lijn:
Soothing & Fortifying 24 Hr hydrating care.
Het is een lichte creme die een versterkende en kalmerende verzorging bied. Ook goed voor in de zomer dus tegen het uitdrogen. Ben ik ook benieuwd naar want hij beloofd een hydratatie van 24 uur. Dat is nogal wat. Dit is voor de gevoelige huid trouwens.

Als derde van de Neovadiol Gf lijn:
Densifying care
Deze is voor de open poriën zodat die een beetje dicht gaan en dan niet op de ongezonde manier maar door ze minder op te laten zijn. Ik hoop dat jullie me snappen! :P Deze is voor de droge huid.

En als laatste van de LiftActiv lijn:
Global Anti-Wrinkle and Friming Care 
Dit is een anti-rimpelcreme voor de gevoelige huid voor een langdurig liftend gevoel. Heb ik gelukkig nog lang niet nodig aangezien ik 17 ben.... Die ga ik weggeven! :)

Dan ga ik over op de tube. En ooow jongens die tube. Een klein ding maar echt geweldig.
Voor mij is vaak belangrijk dat de geur van de creme lekker is en dat is deze meer dan! Echt heerlijk!


Het tubetje is van de CapitalSoleil lijn en behoord tot de gezichtsbescherming voor de vette huid want ik kreeg de emulsie opgestuurd. Er zit SPF 50 in dus beschermd ben je zeker. Wat doet deze emulsie nou? Het geeft een matterend effect en beschermd de huid tegen de zon. Heel erg fijn dus. Ik denk trouwens dat hij ook heel erg geschikt is voor alle huidtype omdat met een zomerdag iedereen wel een matte huid wilt in plaats van alle dat gezweet of ben ik de enige? Owja had ik al gezegd dat ik werkelijk verliefd ben op de geur? Echt heel erg lekker en het smeert goed uit!

Dat was het dan wel zo'n beetje voor de Vichy producten. Morgen komen de La Roche-Posay producten erop te staan met de review. Dus hou alles goed in de gaten!

Ik wil Skinpharma heel erg bedanken voor de Vichyproducten en natuurlijk Vichy zelf wil ik ook bedanken!

Voor meer informatie kan je kijken op:

Wat is jou favoriete beautyproduct? Laat het achter in de comments!:)

Talk to you guys soon! Much love!





Geen opmerkingen: