zondag 28 juli 2013

Make-up haul

Een tijdje terug heb ik wat make-up gekocht van Maybelline maar was ik vergeten om er een artikel over te schrijven. Ik heb ze dus al gebruikt maar zal alsnog even wat foto's erbij plaatsen. Ik heb 3 lipglossjes en 3 lipsticks gekocht. En natuurlijk val ik niet weg van mijn budget idee voor de site. Ik heb ze gekocht bij Big Bazar. Een winkel in de stad van Amersfoort. Die heeft haast elke week wel een aanbieding met een groot make-upmerk. Deze keer was het dus weer Maybelline en altijd als het dit merk is koop ik lipproducten. Ik weet niet waarom maar ik vind ze superfijn! Ik heb ook haast alleen maar lipproducten van Maybelline. Nou heb ik gisteren een paar kleuren van e.l.f. besteld waar ik erg benieuwd naar ben! Maar daar ga ik nog een unboxing over doen want ik heb een stuk meer besteld dan alleen lipsticks! :) Nou koop ik nooit van een groot merk bij een drogisterij want dat vind ik geen doen zo'n bedrag. Gelukkig betekend dat niet dat je meteen niks kan kopen want als ik voor €5 2 producten van Maybelline  kan krijgen bij een 'minder bekende' of nja op make-upgebied minder bekend, maakt mij dat niet veel uit.

Ik begin bij de Watershine collectie. Voor mij een gehele nieuwe collectie maar erg mooi.
De kleuren die ik heb kunnen krijgen zijn lekker licht en mooi zomers. Ik hou er van!


Als eerst begin ik met de gloss. Die heb ik gekocht in de kleur 420 Abricot Freeze en dat is echt een hele mooie perzikkleur met een hele lichte goude shimmer. Echt heel erg mooi en licht. Hij is niet super gepigmenteerd maar dat is juist wat hem zo mooi maakt vind ik. Zoals ik al eerder vertelde in het artikel van de Etos lipsticks zoek ik graag de lipstick met daarbij de lipgloss helaas heb ik dat hier niet kunnen doen maar de kleur was te mooi! Ik denk dat ik deze ook zonder lipstick graag ga dragen omdat die zo licht en zomers is.
Over naar de lipsticks, die heb ik gekocht in de kleuren 207 Beige Glacè en 103 Iridescent Rose Diamonds. Dit zijn beide hele mooie roze kleuren. Heel zacht wat ze supermooi maakt bij goed opgemaakte ogen. De 207 stick is een mooie creamy roze kleur, bij mij is deze mooi zacht roze maar dat komt denk ik doordat ik een tintje heb. Als je lichter bent valt hij denk ik als nude. De 103 was voor mij een nuderoze kleur met een een hele mooie gloed. Niet zo zeer shimmer maar een mooie licht glans. Ik was verliefd toen ik de kleur zag!
Ik heb hier nog een aantal foto's apart van alles.


Dan heb ik nog 2 lipglossjes gekocht waarvan de bruine bij de stick hoort die ik hierbij kocht. Dat is de Colorsensational cream gloss in 720 Golden power. Die heb ik gekocht voor bij 862 Golden Pearl. Ik vind de combinatie echt geweldig! Heel mooi bij elkaar, want ze vullen elkaar echt aan. Dan heb ik als laatst een zacht roze kleur gekocht maar niet speciaal voor bij een lipstick. Dat is de Colorsensational gloss in 122 Lovely Pearl. Supermooi maar moet ik nog een lipstick bij vinden. Hij heeft een mooie shimmer dus ik kan hem ook alleen dragen. 


Wat is jullie favoriete lipproduct?

Talk to you guys soon! Much Love!

Geen opmerkingen: