vrijdag 2 augustus 2013

E.l.f. Unboxing!

Laatst heb ik een bestelling gedaan op e.l.f. en dat pakketje kreeg ik woensdag dan eindelijk binnen. Ontzettend blij was ik natuurlijk!
Ik heb best wat gekocht, niet veel.


Laat ik beginnen met de lipsticks.


                                   

Ik heb ze in 3 kleuren gekocht, gewoon voor het proberen. Ik heb de kleuren: Posh, Classy en Sociable.
Je ziet daar de swatches van links naar rechts zeg maar. Op m'n hand lijken ze weinig pigment te hebben maar op m'n lippen knallen de kleuren er van af. Echt heel mooi dekkend en dat voor maar €1 per stick. Ik kon het zelf bijna niet geloven. Maar ze zijn echt prachtig. Je hebt veel keuze voor kleur en op de site is het alleen niet heel goed te zien wat de kleuren nou precies zijn want ze vallen veel donkerder uit naar mijn mening wat niet heel erg is. Maar ik kan begrijpen dat dat voor sommige heel erg tegen valt.
Posh is een mooie donkere kleur, deed mij meteen aan de winter denken. Heel mooi bordeaux rood. 
Classy is een mooie nude kleur die naar licht roze neigt. Mooi licht en zoals de naam ook zegt, echt Classy.
Sociable is een felle roze kleur, zo ontzettend mooi ook. Ik vind het leuk, deed me echt aan de zomer denken. Ik had nog niet zo'n kleur dus een mooie toevoeging aan mijn stash.

Dan heb ik een eyebrowkit aangeschaft in de donkerste kleur. 


Die komt in de vorm van een doosje en daar zit ook een spiegeltje in en een kwastje. Dan heb je twee vakjes, een gel die donker is een een poeder die wat lichter is. maar met de poeder heb ik nog niks gedaan. De gel heb ik geprobeerd en die is erg fijn.

Dan heb ik een compactpowder in de tone 3 genomen. 


En ik was bang dat die te donker was maar die was echt mijn perfecte kleur! Voor de rest is het een hele fijne powder en komt hij met een soort sponsje zodat je het altijd buiten even bij kan werken.

Ik heb voor voor m'n ogen gekocht en daar doe ik even een aparte review over. Die komt later vandaag of morgen. Maar die komt zeker!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden, als jullie vragen hebben hoor ik het graag!

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: