vrijdag 2 augustus 2013

Quote of the day!

Vandaag heeft de quote te maken met dankbaar zijn. Ik ben ongelofelijk dankbaar voor alles wat ik heb maar als het even niet mee zit, je voelt je niet lekker of ziet iemand die je lief hebt ergens aan leiden, dan besef je pas hoeveel je hebt. Vandaag is de quote: Don't forget to pray today, because God didn't forget to wake you up this morning.
Ik denk dat je niet gelovig hoeft te zijn om dankbaar te zijn dat je vandaag gezond bent opgestaan. Wat ik hieruit wil halen is niet meteen dat je moet geloven en bidden zodat je gezond bent maar meer blij zijn met wat je hebt en ook beseffen dat je het beter hebt dan vele andere, dat je daar dus niet met de pet naar gaat gooien. Wat er staat is: Vergeet niet te bidden vandaag want God vergat je ook niet wakker te maken vanmorgen.
Ik hoop dat ieder van jullie op z'n eigen manier iets uit de quote kan halen, niet alleen vandaag maar altijd. Een quote geeft mij altijd energie en een andere kijk op alles. Het kan een soort hou vast zijn. Maar dat is voor iedereen verschillend.

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: