zaterdag 3 augustus 2013

Quote of the day

Zoals beloofd om 13.00, oke misschien een paar minuten erover maar jullie vergeven me vast!
Ik heb het nummer Fireflies- Ron Pope opgezet terwijl ik dit aan het schrijven ben, en ik heb niet zo zeer geluisterd naar wat de tekst zegt maar ik moest echt meteen denken aan een quote die ik ooit ergens heb gelezen en die ik zo mooi vond. Heel simpel maar met zoveel betekenis. Make each day one to remember.
Soms zitten we maar te piekeren over iets wat ons is overkomen en ik zeg niet dat ik dat niet vaak genoeg doe maar ik besef me nu pas hoe mooi het leven is en hoe zonde het is om een dag zomaar te laten gaan. Ik luister nooit naar Ron Pope maar ik kijk vaak de filmpjes van Carli Bybel. Een supergoede blogger. Echt een inspiratie! Maar door haar leer ik steeds vaker nieuwe muzikanten kennen met hele mooie nummers. Zo ken ik nu ook The New Velvet- hey lady Echte hele mooie nummers. Oke, terug naar de quote :P
Kleine dingen in het leven zijn de dingen die het maken en misschien is dit een quote erbij maar ik bedoel er wel hetzelfde mee. Je moet de mooie dingen inzien in elke situatie en dan is alles ineens zo mooi. Als we als maar kijken naar wat ons verdrietig maakt heeft het geen zin en zullen we nooit genieten. Geniet van een dag met vrienden, een familieuitje en zelfs school want dat is een tijd die je niet over kan doen. GENIETEN! dat wil ik echt zeggen. We weten tenslotte niet hoelang we nog hebben dus waarom niet genieten van elke seconde? Het kan zo de laatste zijn! Stay positive honeys!


Love Movie Quotes | Online Movie Quotes - Page 4
Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: