zondag 21 juli 2013

Vichy Idealia BB creme


Een paar dagen geleden kreeg ik een brief thuis van Vichy met een paar van hun BB creme samples. Natuurlijk kon ik niet wachten heb ze meteen geprobeerd! En wauw, meteen verliefd! De beste BB creme die ik ooit heb geprobeerd. Hij voelt ontzettent licht op de huid en geeft werkelijk de dekking van een gewone foundation. De huid krijgt een mooie egale kleur en ik had echt maar heel weinig nodig. Dan had ik ook nog het geluk dat hij in mijn kleur was.
Hij heeft een lichte glans waar ik wel van hou,
als het maar niet te veel word. Naar mijn mening komt hij heel natuurlijk over wat bij een BB creme natuurlijk erg belangrijk is. Daarnaast is er ook nog SPF 25 in verwerkt wat deze BB creme ideaal maakt voor in de zomer. Ik droeg hem op een dag dat het behoorlijk warm was maar hij bleef goed zitten en hiji gaf me zelf een beetje verkoeling. Hij smelten niet weg en toen ik met mijn hand over m'n gezicht ging kwam het niet ineens allemaal op m'n hand te zitten. Ideaal op een hete zomerdag toch?
Nou werk ik normaal met budget producten maar voor iets zo perfect vergeet ik dat wel even.
Naar mijn mening dus echt een aanrader. Ik was wel heel erg verrast eigenlijk want normaal heb ik helemaal niks van Vichy maar dit heeft wel mijn ogen geopend op Vichy.
Heb ik je nou aan het twijfelen gemaakt of wil je hem toch nog in het klein proberen voordat je een grote verpakking aan gaat schafen? Vichy heeft de geweldige actie dat als je hun liked op Facebook bij de BB creme dat je meteen gratis samples kan aanvragen!
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie mening dus laat die gerust achter!
En als je dan toch aan het liken bent. Like dan meteen onze Facebookpagina! ;P

Geen opmerkingen: