zaterdag 20 juli 2013

Make-up

Essence Soft Touch Mousse Foundation



Foundation, wat mij betreft een van de moeilijkste dingen die je moet kopen met make-up. Want zeg nou eerlijk meiden, hoeveel van jullie heeft nou precies de perfecte kleur kunnen vinden en heeft dat ook betaalbaar kunnen doen? Precies, een op de zoveel. Nou heb ik er ook nogsteeds veel moeite mee maar ik meng altijd twee kleuren en meestal kom ik wel uit. Nou gebruik ik de laatste tijd geen foundation omdat ik merk dat mijn huid daar heel erg moe van word en
daarna een minder gezonde uitstraling heeft. Als ik nu wil dekken met iets doe ik dat met een moisturizer die voor mij heel goed werkt. Als jullie daar nog een review over willen hebben hoor ik dat graag! :)
Deze had ik toevallig liggen en een meisje dat ik ken vond deze ook heel goed. Ik ben er zelf ook erg tevreden over vandaar deze review!
De foundation is een mousse waardoor hij snel een erg matt effect geeft naar mijn mening. Wat je bij veel foundations hebt is dat ze een soort olieachtig effect geven of dat het er wat minder natuurlijk uitziet. Bij een matte foundation verminder je dat effect heel erg, waardoor je al snel een natuurlijk effect geeft. Hierbij kon je dat duidelijk zien. Dat meisje heeft een paar foto's voor mij gemaakt zodat ik jullie duidelijk de verschillen kan laten zien.
Dit is de foto zonder foundation:
Je kan zien dat bij de rondjes er iets meer roodheid is dan op andere plekken op de huid.
Als je dan kijkt naar de foto met foundation:
Zijn hier de rode plekker haast verdwenen. Daarnaast heeft het gezicht een gelijke kleur gekregen en geeft het alsnog een hele natuurlijke uitstraling.
Ik heb vind de foundation heel fijn en zoals je hier kan zien heeft het een heel erg goed effect. Hij blijft lang zitten en de dekking houd de hele dag goed. Je huid raakt niet verstopt wat erg goed aanvoeld. En zoals je hier gewend bent is ook deze best wel budget. Ik weet helaas niet zo snel de prijs uit m'n hoofd op te noemen maar je kan de gehele essence collectie krijgen bij de meeste Kruidvatwinkels.
Vragen of opmerkingen? laat het me weten in het gastenboek of stuur me even een mailtje!
Ik hoop dat jullie hier aan gehad hebben! 

Talk to you guys soon! Much love!<3

Geen opmerkingen: