zondag 21 juli 2013

BiothermHomme Total Perfector


Een week of 2 geleden kreeg ik twee samples van BiothermeHomme Total Perfector toegestuurd. Nou ben ik geen jongen dus heb ik het gegeven aan een vriendin en die gaf het weer aan haar broertje. Een dag later kreeg ik een Whatsappberichtje van die vriendin met het leuke berichtje dat de gel-creme heel fijn was! Ze zei dat haar broertje de gel-creme de huid erg zacht maakt en ze vond dat haar broertje erg lekker rook. :) Vond ik wel grappig om te horen.Het is een hele lichte doorzichtige creme die licht op de huid valt waardoor het niet voor opstopping van de porien zorgt. De gehele ingesmeerde huid voor verzorgd wat ook zeker de bedoeling is van een moisturizer. Ik heb zelf wel heel veel fijne ervaringen gehad met Biotherm, alleen zit er soms helaas wel een goed prijskaartje aan. Gek genoeg niet op alle maar alleen de producten die ik moet hebben.:P De producten zijn altijd heel erg fijn en doen werkelijk wat ze beloven waardoor je haast blindelinks de producten aan kan schaven als je weet waar je last van hebt. Biotherm is zeker niet het enige merk die dat doet hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar ik heb hier gewoon nog nooit klachten over gehad en de samples pakken altijd beter uit dan ik had kunnen hopen. Vind ik zelf meer dan fijn en daarom kan ik veel van hun producten zeker aanraden. Wat me ook opviel is dat ik het ook goed optijd binnen kreeg. Er werd me verteld binnen 2 weken en binnen 5 dagen lagen de samples al op de mat! Heel erg fijn. Niet steeds dat gedoe dat er dingen op zijn of wat dan ook want dat hoor je ook steeds vaker.. Nou kan ik niet veel zelf hierover zeggen want ik heb maar van een iemand z'n mening gehad. Nou heb ik het ook niet zelf getest maar ik heb nog een sample over dus als je mij wilt helpen door het kado te doen aan je broer, vriend, vader, oom, neef of noem maar op. Stuur mij dan even een mailtje met waarom jij mij graag zou willen helpen en misschien ligt hij binnenkort wel bij jou op de mat! En wie weet staat jou mening er straks wel bij op de site! Ik ben benieuwd naar jullie mening en vergeet niet onze Facebookpagina te liken!

Talk to you guys soon! Much love! <3


Geen opmerkingen: