dinsdag 30 juli 2013

Quote of the day

De quote of the day is vandaag over veranderingen. Ik heb behoorlijk wat veranderingen meegemaakt, voor sommige heb ik gekozen en sommige hebben me geen keuze gelaten. Een grote verandering voor mij is geweest dat ik deze blog ben begonnen. Iets waar ik veel energie in kwijt kan en veel energie instop. Een hobby zoals beauty hebben is ontzettend leuk en ik geniet er ook elke seconde van! Maar meer dan een hobby wil ik het niet maken. (Vandaar dat ik ook iets heel anders ga studeren. :P) Maar ook dat is veranderd. Wat ik nu voor studie ga doen is heel anders dan wat ik in gedachte had een jaar terug. Wat mij betreft veel verandering dus. Nieuwe school na de zomervakantie, nieuwe mensen. Ik heb net een nieuw baantje. Alles word anders, maar soms is dat ook wel weer goed. Ik ben blij met de keuzes die ik heb gemaakt en vandaar deze quote vandaag. Als je je gedachtens veranderd, verander je je hele wereld. En zo is het ook echt. Als je mij een half jaar geleden had gevraagt hoe mijn leven er nu uit zou zien zou ik dit nooit zeggen. Maar zo dankbaar als nu ben ik nooit geweest...

Welke verandering heeft jullie leven veranderd?
Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: