dinsdag 30 juli 2013

Nieuwtjes!

Als aansluiter bij de quote van vandaag heb ik een paar kleine mededelingen wat betreft wat veranderingen op de site. Ik zet hier even alles onder elkaar in een rijtje.


  • Als eerst elke dag een Quote of the day
  • Elke week een Be Creative. Die wil ik op een vaste dag gaan doen en ik denk dat het zaterdag word.
  • Elke dag een blogpost, maar dan op een vast tijdstip. In de vakantie zal dat denk ik rond 13.00 uur zijn maar met schooldagen lekker vroeg, rond 8.00 uur misschien een idee?
  • En misschien dat ik in de zoveel tijd een tag doe maar daar ben ik nog niet over uit. Het is maar net of jullie dat leuk vinden om terug te lezen.
Dat waren mijn kleine aanpassingen. Ik hoop dat jullie het goede aanpassingen vinden en dat jullie dit alleen maar fijner gaan vinden. Zo niet, laat het me dan alsjeblieft weten!

Untitled

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: