zondag 21 juli 2013

Glossybox

Glossybox, wat houd dat nou in?/ mijn mening.

Glossybox, wat houd dat nou in?/ mijn mening.

Wat is het?

Stel je eens voor, je komt thuis van school of van je werk en je bent helemaal op. Er is niks dat je nog kan doen opvrolijken behalve een kadotje of lekker verwend worden. Wat nou als je elke maand jezelf op zoiets kan verheugen? Inderdaad, Glossybox dus!
Glossybox is een maandelijks abonnement dat je een supermooi pakketje stuurt vol met monsters, maar soms ook fullsize producten, die je lekker uit kan proberen. Soms zitten er dingen in die misschien te duur zijn om zelf aan te schaffen als fullsize producten en daarom krijg je een kleine monster om het uit te proberen. Je kan het elk moment afzeggen, maar meestal aan begonnen wil je nooit meer zonder!
Vaak is de waarde van de
dingen die erin zitten veel meer dan wat je maandelijks aan abonnementkosten moet betalen. Je betaald maandelijks €15. 

Mijn mening.

Ik vind Glossybox echt geweldig! Er is veel variatie in de spullen die je krijgt en elke keer is het weer een verrassing wat er weer inzit.
Ik vind het ook een betaalbare manier om nieuwe dingen uit te proberen. Daarnaast leer je kennis maken met nieuwe producten waarvan je misschien niet eens wist dat ze bestonden of hier te verkrijgen zijn in Nederland. Ik heb een een review gelezen, en kan me helaas niet meer herinneren van het was want het was echt een heel leuk artikel, maar daarin stond dus ook een wereldspecial. Je kreeg uit heel veel verschillende plekken iets wat daar echt een must have is. Dat is denk ik ook wel het leuke aan Glossybox. De variatie en de vele samenwerkingen met andere laat ook zien wat je allemaal mogelijk kan maken. Daarnaast worden de abonnees denk ik ook wel verrast elke maand. Ze weten werkelijk niet wat ze tegen zullen komen in de box. Het leuke printje en de kleur van de doos maken het naar mijn idee helemaal af. Zo word het ook geweldig ingepakt waardoor je echt een kadotje krijgt om uit te pakken. Ik zou er vrolijk van worden als ik het elke week kreeg! Helaas werken we nog niet samen met Glossybox, maar ik hoop zeker dat het ooit zal gaan gebeuren
waardoor ik jullie maandelijks een update kan geven van hoe leuk de box die maand is.
Voor meer informatie over de box kun je kijken op: Glossybox

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: