zondag 21 juli 2013

Hoe doe je het beste je mascara?

Zitten jouw wimpers ook nooit goed? Of denk je dat ze geweldig zitten gaat het regenen en lijk je dan net een panda?
Hieronder heb ik een paar tips neergezet die voor mij werken en hopelijk ook voor jou!
Van mezelf heb ik hele moeilijke wimpers maar gek genoeg werkt dit altijd voor mij en zien ze er beter uit.
Die van mij zijn heel erg kort en staan recht vooruit.
Dit heb je nodig:
  • Wimperkruller
  • Waterproof mascara (Ik gebruik Get Big! Lashes van Essence) (blauwe op de foto)
  • Gewone mascara ( Ik gebruik Extreme van Essence)
Voor dat je begint moet je ervoor zorgen dat je wimpers goed schoon zijn. Een kleine reinigingspad voor oogmake-up kan makkelijk de resten verwijderen. Dit heb je niet nodig als je je make-up de avond ervoor goed eraf hebt gehaald.
Dan begin je met het krullen van je wimpers. Dit is een wimperkruller => 
Je begint zo dicht mogelijk bij de wortel en knijpt je kruller dicht, je wacht even en gaat dan een stukje omhoog met je kruller.
je bent nu ongeveer in het midden en doet precies hetzelfde als daarnet. Dan ga je nog een stukje omhoog en doe je weer hetzelfde.

Als je daarmee klaar bent pak je je waterproof mascara en doe je een laagje op.
Als je daarmee klaar bent doe je een laagje gewone mascara, dat zorgt voor meer volume.
Dan doe je ten slotte een laag waterproof mascara. Die zorgt ervoor dat je beschremt bent tegen water en alle andere dingen van buitenaf

Belangrijk!

  • Zorg ervoor dat je niet meer dan een laag doet per stap! Als je wel meerdere lagen doet kan je de kans krijgen dat je meer spinnen rond om je ogen hebt in plaats van mooie wimpers.
  • Zorg ervoor dat je wimpers goed drogen tussen elke stap. Om geen tijd te verliezen, vooral 's ochtens niet, kan je het beste even wat anders doen voor 5 minuten zodat je zeker weet dat ze droog zijn en kan je daarna de volgende stap doen.
Dat waren de stappen dan.
Laat een comment achter in het gastenboek!
Ik hoop dat het ook voor jou werkt en hopelijk zie je gauw weer op de site!

Vergeet niet onze Facebookpagina te liken en te delen! Volg ons voor het laatste nieuws op Twitter!


Geen opmerkingen: