dinsdag 29 oktober 2013

Quote of the day

Soms heb je wel eens van die dagen dat je helemaal wegzakt en je niks meer wilt, heeft iedereen wel eens het is tenslotte ook geen zonde. Maar als je dan een keer wilt knallen en alles van jezelf wilt laten zien, zijn er altijd van die mensen die het niet nodig vinden dat jij maar ergens goed in bent. The sky is the limit , voor iedereen en alles! Onzin als iemand je verteld dat je er niet komt. Als je in jezelf geloofd en staat achter wat je doet dan kan het niet anders dan goed komen. Er zitten geen grenzen aan succesvol zijn of doen wat je leuk vind. I wanna fly in the sky, say to everybody goodbye. Cus the sky is the limit and I'm still not there.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke quote, jammer dat je al een hele tijd niks meer met je blog doet.. :(

Beyoutifullblog zei

Omg, het spijt me echt heel erg maar ik had heel erg het gevoel dat niemand het las en dat gaf me echt geen motivatie om iets meer te doen. Ik kreeg het ooknog heel erg druk. Maar ik maak een hele nieuwe start, op een nieuwe blog en ik hoop dat je me daar ook zal volgen en af en toe een berichtje achter laat! Kuss