vrijdag 18 oktober 2013

2 weken lang niks gepost omdat...?

Als ik heel eerlijk ben is de enige reden dat ik 2 weken lang niks heb gepost alleen omdat ik het druk had met school. Voor vele is het een beetje huiswerk maken en dan ben je wel klaar maar bij mij valt dat nog vies tegen. Ik moet ook een aantal verslagen maken en wil ook graag nog het een en ander voor mijn klas regelen wat helaas vaak in mijn eigen tijd moet. Ik doe het met veel plezier hoor maar soms vergeet je dan te bloggen of iets voor jezelf te doen. Bij mij vliegt de dag voorbij en vaak heb ik ook nog afspraken staan na school die vaak tot laat duren. Baal er soms ook erg van maar alles moet gebeuren. Bovendien blog ik nog niet zo lang en vind ik het moeilijk om ook regelmatig in te plannen. Ben tenslotte pas in de zomervakantie begonnen..
Nja kleine uitleg dus waarom enzo maar ik heb lekker een week vakantie. Helaas moet ik af en toen een boek open slaan omdat ik toetsen heb die eraan komen maar zal ik ook zeker meer tijd hebben om ook elke dag even te bloggen.



Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: