vrijdag 13 september 2013

Oeps..? + personal update

Ik heb al een week niks gepost en wie krijgt dat voor elkaar? Natuurlijk ik weer.. Geen smoesjes en ook de posts voor de site moet ik net als school gewoon inplannen.



Ik ben deze week dan officieel begonnen met school en ik heb het meteen heel erg druk. Ik doe dan wel een sprint opleiding en het is ons verteld aan het begin maar ik wist niet dat we meteen zo zouden knallen. Ik heb het naar me zin en de opleiding is erg leuk. Je hebt veel verschillende rechtssoorten, wat ik nog steeds erg moeilijk vind om uit elkaar te houden maar dat komt nog wel. De tijd leert veel. ( volgens mij is het officiƫle heelt maar ik maak er leert van :P) Natuurlijk loopt niet alles even soepel maar dat komt nog wel goed denk ik. Het kan tenslotte niet een groot sprookje zijn.
School trekt veel van mijn aandacht maar ik wil graag "oude'' vrienden blijven zien en daar doe ik ook echt mijn best voor maar zoals ik al zei, school trek ik onbewust toch automatisch een beetje voor.

Voor de rest ben ik van de week naar de rechtbank in Utrecht geweest met de klas
wat ook erg leuk was. Ik heb een echte rechter gesproken, ben zelfs even in discussie gegaan en kwam daarna nog op de radio met een interview. Heel leuk allemaal maar dat was het dan ook wel een beetje. Ik was zelf ook wel een beetje WOW op het begin maar nadat je het hebt gehoord valt de indruk ook wel een beetje weg en is het maar even op de radio. Ik hoorde dat ik langs was geweest op tv ook maar dat heb ik helemaal niet gezien. Daar heb ik verder ook niet meer naar gezocht omdat ik verder geen interview heb gedaan vandaar.

Ik heb Ron Pope niet opgezet tijdens het typen en merk meteen dat ik een stuk minder doortyp. Ben m'n concentratie ook behoorlijk kwijt dus ik denk dat dit hem is voor deze week.

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: