woensdag 21 augustus 2013

Trind eindresultaat





Hi beauty's!

Ongeveer twee weken geleden heb ik jullie verteld over de Trindproducten die ik opgestuurd kreeg, die heb ik ook voor twee weken getest. En ik ben dol op Trind. Mijn nagels staan werkelijk bekend om het scheuren en splijten en gek genoeg hebben ze het de twee weken gewoon netjes vol gehouden. Ik ben echt zo blij met m'n nagels nu. Toen ik de eerste dag Trind gebruikte voelde ik gewoon hoe het in m'n nagel trok. Het werd werkelijk erin gezogen. Weg was het na letterlijk tien seconde. Ik dacht dat mijn nagels vooral veel verharding nodig hadden maar dat blijkt dus alleen maar verzorging te zijn. Normaal kon ik m'n nagels zo omvouwen. Nou ga ik niet zeggen dat dat nu helemaal verdwenen is maar dat is wel een heel stuk minder geworden. Ik denk dat met de tijd het veel beter zal gaan met m'n nagels. Ze breken en splijten gelukkig niet meer en daar ben ik al ongelofelijk blij mee. Ik wil zien wat het doet met m'n nagels na een paar weken. Uit hoop dat ze nu ook een heel stuk langer kunnen worden want ik had altijd 'jongens handen' in de zin van dat ze nooit lang waren.

Wat ik nu ga doen is niet elke dag meer verwijderen en opnieuw doen maar als ik nagellak op wil doe ik het stappenplan en tussendoor neem ik een week pauze en doe ik Trind op.

Ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben over het resultaat aangezien de producten van Trind doen wat ze beloven. Helaas heb ik dat nog niet over veel producten kunnen zeggen.

Voor velen praat ik nu echt wartaal en weet je niet waar ik het over heb. Ik heb eerder een aantal artikelen geschreven over Trind en die kan je terug vinden op mijn blog hier.

Hoe verzorg jij je nagels?

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: