zaterdag 3 augustus 2013

La roche-posay review

Laatst heb ik jullie verteld over een pakketje dat ik binnen had gekregen van Skinpharma. Ik had al een review gedaan over de producten van Vichy alleen de producten van La Roche-posay en Eucerin miste nog.
Vandaar deze review nog!

Ik begin eerst met La Roche-posay.

CAM00279.jpg weergeven in diavoorstelling

Eerlijk gezegt had ik nog nooit van het merk gehoord. Even opgezocht toen, en ik las alleen maar goede verhalen terug op internet erover. Alles is heel natuurlijk en zelfs de gevoelige huid vind dit ontzettend prettig.


Ik heb Lipikar Baume Ap ontvangen. Dit hoort je huid te verzorgen en irritatie's tegen te gaan. Dit is voor de zeer droge huid. Ik heb best een droge huid, niet extreem, maar in de winter kan het er nog wel eens goed aan toe gaan. Hij is dus vooral tegen roodheid en irritatie's. Denk niet dat ik dit dagelijks nodig zal hebben maar kan het mooi bewaren voor wanneer het wel zo is!

Op naar het volgende en meteen het laatste van La Roche-posay, Hydreane legere
En de naam zegt het al een beetje, het is een hydraterende moisturizer. Dus zou je huid gewoon moeten voeden.

Beide producten zijn parfum-vrij wat voor veel mensen heel erg fijn kan zijn aangezien ze een gevoelige huid hebben. Ik heb een klein beetje op m'n hand geprobeerd en het zijn heel fijn. Ze zijn gewoon wit en makkelijk uit te smeren. 

Ben je nou benieuwd naar de producten? Of wil je er meer over lezen? Kijk dan even op Skinpharma of op de site van La Roche-posay zelf. 
Ik wil La Roche-posay en Skinpharma ontzettend bedanken voor de producten en hopelijk tot een volgende review!



Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: