maandag 22 juli 2013

Tassen!!

Tassen!!!

Zoals een aantal van jullie misschien al wel weten vind ik alles wat met fashion en beauty te maken heeft ontzettend leuk en dan hebben we het nog niet over het feit dat ik bloggen net heb ontdekt wat ik alleen maar leuker begin te vinden!Ik ben heel erruuugg dol op tassen! Overal waar ik een leuke tas zie die lekker betaalbaar is gaat deze bijna altijd mee. Zo heb ik laatst 4 tassen gekocht zonder daar de schoenen voor te hebben. Nu vragen jullie je vast af waarom dat nou weer? Die schoenen erbij...? Nou de laatste tijd wil ik graag een setje van alles maken, zoals het hoort volgens de fashionregels! :) Nou hou ik me er nu al niet meer aan.. ik weet het slecht slecht... maar

ik ga m'n best doen om er hele leuke schoenen bij te vinden. Ten slotte, ik kon ze echt niet laten liggen want ze waren voor een supergoeie prijs!
Als jullie daar een soort shoplog over willen hoor ik dat wel, laat gerust wat achter bij de comments aan het eind van het artikel!

Voor nu ga ik het even hebben over de tassen die ik laatst langs heb zien komen, zowel van dure merken als tassen die van allemaal wat minder bekende merken zijn, maar die ik wel heel erg leuk vond. Ik zet ze op willekeurige volgorde neer dus niet denken dat mijn nummer 1 op dit lijstje meteen ook echt 'mijn nummer 1' is hoor want dat is niet zo.

Als jullie daar ook een artikel over willen lezen laat dat ook achter achter bij de comments en dan ga ik er meteen aan werken. Ik schrijf tenslotte voor jullie leesplezier en voor mijn plezier, dus vind het belangrijk wat jullie ervan vinden! 

Dan begin ik nu maar ook echt!!


1.     



De bekendste Michael Kors handtas, de Hamilton. Ik vind het een echte klassieker. Als je het mij vraagt kan hij zowel voor een belangrijke afspraak als voor een etentje met vrienden. Ik zou er niet heel snel mee naar een terrasje gaan want daar vind ik hem iets te 'serieus' voor zeg maar. Een hele mooie tas waar dus ook helaas een goed prijskaartje aan zit. Er zijn veel verschillende maten maar de grote is wel de populairste.  De gemiddelde prijs op internet ligt rond de €300 daarvoor.  Even sparen dus maar dan heb je ook wel wat!


2. 



De messenger bag postman bag. Dit is hem, ik kan helaas geen betere foto vinden op het internet en ik heb hem zelf niet dat ik even een foto kan maken dus dit is alles wat ik heb voor nu. Als ik een betere kan vinden zal ik het even toevoegen bij dit artikel. Maar... over de tas! Dit is een hele oude als je het mij vraagt maar alles wat een beetje oud was is weer terug van weggeweest.  Leuk voor school of op kantoor ofzo. Lekker classy maar ik ben daar af en toe van. Ik kan hem hier niet in Nederland op internet vinden. Hij zal ongetwijfeld ergens op internet te koop zijn in Nederland of in een winkel maar ik heb hem helaas nergens nog kunnen spotten. Weet je de prijs of waar ik hem kan krijgen laat het me weten!




Dit is er trouwens een variatie op dus als je van lekker gek doen met kleuren bent kun je hier zeker raad mee!


3. 

Hoe kan het ook anders, de Chanel 2.55. Ze zijn allemaal echt prachtig maar ik ben voor de zachtroze kleur gegaan omdat het echt de zomerkleur is (en ik ben de laatste tijd helemaal weg van lichtroze) Echt heel erg classy en naar mijn mening leuk voor bij alles! Natuurlijk niet onder je joggingsbroek maar jullie begrijpen me vast wel! Deze heeft ook een leuk prijskaartje maar is te doen met een beetje sparen! Je kan hem al voor €219,- krijgen.

Dit was hem voor nu. Vonden jullie het leuk of juist niet? Laat het me weten!

Talk to you guys soon! Much love! 

Geen opmerkingen: