maandag 21 oktober 2013

My winter favorites

Helaas komt de winter er weer aan dat betekend, eerder donker, weer word kouder en je huid word droger. We kunnen aan al die dingen niks doen behalve die laatste en daarom laat ik jullie vandaag kennis maken met mijn winter verzorgingsproducten!
Ik vind heel veel merken erg fijn en blijf ook steeds nieuwe producten proberen maar er is een merk dat er bij mij echt uit springt, namelijk Nivea. Ik heb het niet bewust gedaan maar echt al mijn winter favorites zijn toch echt van Nivea.
Laten we beginnen met wat, denk ik, het bekendste product is van Nivea: de cream. Je hebt inmiddels een paar mooie limited edition potjes en blikjes gehad maar ik heb nogsteeds het oude vertrouwde blikje.:) De cream doet z'n werk, verder geen poespas en ruikt lekker. Een aanrader dus!
Dan over naar de lipbutter. In de winter gebruik ik liever een lipbutter dan een lipbalsem. Een butter is wat dikker en in de winter kan je dat het beste gebruiken aangezien je lippen dan wel wat zwakker zijn. Ik heb de smaak en die is echt heerlijk. Behalve dat die goed smeert en lekker zit laat hij ook een mooie lichtroze waas achter wat echt een heel leuk effect geeft.
En het laatste item is mijn handcreme! Deze gaat overal mee in m'n tas en in de winterdagen kan ik niet zonder. Ruikt heerlijk en doet wonderen met mijn handen. Ik heb in de winter vooral slechte nagelriemen maar met deze creme heb ik dat niet meer gemerkt. Heel erg fijn dus!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: