woensdag 28 augustus 2013

V&D pasjeshouder/ miniportemonnee



Allereerst kreeg ik een reactie met het verzoek om mijn lettertype te veranderen voor het gemak van lezen en natuurlijk heb ik dat even veranderd met de hoop dat jullie hierdoor wat makkelijker de berichten lezen. Nou op naar de blogpost van vandaag. Een beetje aan de late kant maar het was vandaag even niet anders.

Zoals veel van jullie misschien al hebben kunnen lezen ga ik naar een nieuwe opleiding na een paar dagen en ik heb er ongelofelijk veel zin in! Ik ga natuurlijk veel nieuwe mensen leren kennen en naar een nieuwe school. Alles nieuw net zoals m'n opleiding. Alles is heel anders; zo kom ik het gebouw niet in zonder m'n pasje te laten zien en volgens mij moet ik hem ook laten zien bij de bieb maar dat weet ik niet zeker. Nja voor iets wat ik vaak uit m'n tas moet halen wil ik er makkelijk bij kunnen. Daarom was ik al even op zoek naar zoiets en eindelijk zag ik het liggen bij de V&D voor maar een €1! Wie bedenkt het. Nou dacht ik dat is mooi meegenomen en heb ik er meteen twee gekocht zodat ik af en toe kan afwisselen.

 Ze komen bij de Jane Norman afdeling vandaan en zijn lekker compact. Ik heb er zelf nog een hangertje aangemaakt omdat ik dat wel leuk vond. :P Aan de binnenkant is er plek voor 4 pasjes waarvan een achter een doorzichtig plastic zit zeg maar.


Ik ben heel erg blij met m'n aankoop en heb binnenkort nog meer artikelen over spullen die ik voor school heb gekocht maar een beetje fashion-gerelateerd zijn. 

Wat is jou school must have voor volgend jaar?

Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: