maandag 7 oktober 2013

Webstash.nl

Iedereen shopt tegenwoordig ook online, we bestellen allemaal wel eens wat. Ik ben meer van het reallife shoppen maar soms zijn er echt hele leuke shops online. Webstash is daar een van. Webstash bestaat nog niet zo lang maar is wel echt superleuk! Er staat dan ook geen gehele lading aan dingen op de site maar zat om uit te kiezen! Ze hebben van alles en je zou bij wijze van een gehele outfit bij elkaar kunnen rapen helaas wel zonder schoenen maar dat komt in de toekomst wel denk ik. Je hebt keuze uit:
-sieraden
-kleding
-tassen
-accesoires
-goodiebox
Natuurlijk trokken de tassen mijn aandacht. Daar heb ik toch ook even gekeken maar toen ging ik door naar de goodiebox. Dit is een verrassingsbox met leuke dingen erin. Jij weet zelf niet wat erin zit als je hem besteld wat ik echt heel erg grappig vind. Gewoon een cadeautje voor jezelf of voor een vriendin. Er kan van alles in zitten. Van een tas tot een ring. Er zitten 2 tot 6 dingen en hij kost maar €19,95.
Heel erg leuk dus, ik raad je aan even een kijkje te nemen.
Ze hebben nu ook een blog waar je ook hele leuke dingen kunt lezen.
Kleine aanrader dus!

Wat is jou favorieten webshop?
Talk to you guys soon! Much love!

Geen opmerkingen: